دلتنگ که باشی...
 
❤ ‿❤ اشک باران ❤ ‿❤
عاشقانه و عارفانه
 
 
چهار شنبه 9 مهر 1393برچسب:, :: 14:0 ::  نويسنده : reza

دلتنگ که باشی

ساده ترین حرف ها اشکت را در می آورد...

حالا یاد تو جای خود دارد...



www.ashkbaran.loxblog.com

نظرات شما عزیزان:

هستی
ساعت22:22---21 مهر 1393
سلام
وبت خیلی خوشگله


حسم کن
ساعت17:22---15 مهر 1393
وبلاگ قشنگی داری با اجازه ت لینکت کردم

mar♥jan
ساعت17:23---14 مهر 1393
ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ ! ﻣﺮﺍﻗﺐ ﻫﻤﯿﻦ “ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ” ﻫﺎ



“ﻋﺰﯾﺰﻡ” ﻫﺎ “ﻣﻬﺮﺑﺎﻧﻢ” ﻫﺎ ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺑﺎﺷﯿﺪ !



ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﺑﺎﺯﯼ ﺑﺎ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﺭﺍ ﺧﻮﺏ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﻨﺪ ﻏﺮﯾﺒﻪ ﻫﻢ ﻧﯿﺴﺘﻨﺪ !



ﻫﻤﯿﻨﻬﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ ﺍﺯﺟﺎﻥ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﻭ ﺩﻟﺒﺮﯼ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ!



ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ ﻋﺸﻖ!



ﺑﺎﺯﻫﻢ ﺳﺮﺵ ﮐﻼﻩ ﻣﯽ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪ ﺁﻧﻬﺎﯾﯽ ﮐ …



ﻧﻪ ﻻﯾﻖ ﻋﺸﻘﻨﺪ ﻭ ﻧﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ !
.


ابنبات چوبی
ساعت14:56---13 مهر 1393
سلام رضا
دادا ایووول یعنی نوشته هات دقیقا وصف حال منه
دیشب تولدم بود همه تبریک گفتن اما هرچی منتظر شدم که عشقم اس بده نداد
دلم گرف یعنی یادش رفته بود!!
خعلی دلم گرف عجیب دلم تنگ شده بود
وقتی اس داد و قضیه رو تعریف کرد
فوری اشکم در اومد اصن خود به خودا

متنت زیبا بود لاااایک


♥NADIA♥
ساعت11:06---10 مهر 1393
گفت : دوستت دارم
هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد
گفتم : خوب گشتی ؟
گفت : آره
گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی


شیما
ساعت14:28---9 مهر 1393
عاقااا
من این وسط یه سوتی هم دادم شرمنده
حواسم نبود اول عکس بزارم بعد بنویسم
ببخشییییییییید
امیدوارم خوشت اومده باشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
تنها دو روز...
میترسم ..
بیداری.... عشق و زندگیم... بوسه... خدا... متن آهنگ سامان جلیلی به نام بی انصاف برهان عشـق… دوستت دارم ... عشق .... عشق من.... مجموعه جملات زیبا و عاشقانه بسیار ناب و رمانتیک خاص 96 – 2017 کاش می شد … تسلیت....
پيوندها

 

 

 





نويسندگان